Si comunica che lo stage nazionale del 28-29 marzo c.a. che doveva tenere Yokota Sensei in occasione dei 30 anni di attività della nostra associazione è stato ANNULLATO. [eng below]

Ci auguriamo che questa emergenza sanitaria che ha colpito molte parti del nostro pianeta possa essere a breve un cattivo ricordo per tornare alla normalità e alla nostra Arte.

Appena possibile quindi organizzeremo un nuovo stage per festeggiare i nostri 30 anni di attività con l’augurio della disponibilità di Yokota Sensei.

Un saluto a tutti.

Il presidente

[ENGLISH]

We inform you that the international seminar of 28-29 March 2020 with Y. Yokota, Shihan which was supposed to take place in Rome in the occasion of the 30 years of activity of our association has been CANCELED.

We hope that this health emergency that has affected many parts of our planet will soon be just a memory and that we will return to normalcy to train our art in international gatherings.

As soon as possible we will organize a new seminar to celebrate our 30 years of activity with the hope that  Yokota Sensei will be available again.

Thank you very much.

The President